
بعضیها خیال میکنند دوست داشتن ساده است، خیال می کنند باید همه چیز خوب باشد تابتوانند کسی را عاشقانه دوست داشته باشند اما من می گویم دوست داشتن درست از زمانی شروع می شود که بی حوصله می شود، که بهانه می گیرد، که یادش می رود بگوید دلتنگ است یادش می رود با شیطنت بگوید دوستت دارمدوست داشتن از زمانی شروع می شود که خنده هایتان بغض شود، بغض هایتان آغوش بخواهد و ببینید آغوشش کمرنگ است اگر در روزهای ابری و طوفانی دوستش داشتی شاهکار کرده ای. بخوانید...
ادامه مطلب
یبار بهش پیام دادم همون لحظه سین شد.فهمیدم توی صفحه ی چتمون بوده، پیام بعدی رو که فرستادم دیدم پیام دومی دیگه سین نشد، اون ترس داشت از اینکه من بفهمم اون لحظه ها داشته توی صفحه ی چتمون پیامامونو میخونده و مرور میکرده...دلم خواست بهش بگم ،حداقل واسه دوست داشتن من ، ترسی نداشته باش(: بخوانید...
ادامه مطلب