
خداوند انسان را طوری خلق کرده که در ذهنش خلق کند و در زندگیش تجربه کند.تنهاجایی که باید مراقب باشیم ذهنمان استزیرا با توجه کردن به هر موضوع احساسی در ما ایجاد میشود شبیه به همان فرکانس و جهان به احساس ما پاسخ میدهد.دوستان عزیزم جهان مارا قضاوت نمیکند، جهان بجای ما انتخاب نمیکند.جهان دقیقا به احساس ما پاسخ میدهد.ببین چه احساسی به خودت و آرزوهات داری..این احساست رو رشد بده و عمیق ترش کن ... بخوانید...
ادامه مطلب