
u200fامروز رفته بودم گلفروشی، فروشنده به پسره که جلوی من ایستاده بود گفت جناب، داخل نامه چی بنویسم؟پسره گفت بنویس «مرسی که بخشی از زندگیتو با من بودی، بهترینا واست اتفاق بیفته»حقیقتاً شعورِ تموم کردنِ رابطه، از مهارتِ شروع کردنش مهمتره. بخوانید...
ادامه مطلب