عشق و عرفان

متن مرتبط با «قلبم» در سایت عشق و عرفان نوشته شده است

بال تو را میu200cبوسم پرنده ی قلبم ...

  • نیلوبلاگ

    چقدر فاصله جاری است بینمان اما...دلم خوش است که از دور دوستت دارم...!!      (چی شد...حمید رخشنده...)https://s25.picofile.com/file/8450643918/4_5776396190  354508974.mp3.htmlیادمه بهش میگفتم قلب من؛حس میکردم میزان علاقمو بهش میتونم توی این کلمه جا بدم حس میکردم هرچقد که ازم دور باشه میتونم تو وجودم داشته باشمش، لسمش کنم و بهش نزدیک باشم ، وقتی بهش میگفتم قلبمی منظورم این بود تو همه ی اون چیزی هستی که من از زندگی میخوام،درسته که خیلی وقته این کلمه رو استفاده نمیکنم ولی اون هنوز...

    ادامه مطلب