
میدانی!یه وقتهایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی تعطیل است...و بچسبانی پشت شیشه ی افکارت...باید به خودت استراحت بدهی...دراز بکشی...دستهایت را زیر سرت بگذاری به آسمان خیره شوی...و بی خیال سوت بزنی...در دلت بخندی به تمام افکاری کهپشت شیشه ی ذهنت صف کشیدند...آنوقت با خودت بگویی بگذار منتظر بمانند....
ادامه مطلب